DEJAVNOSTI PROJEKTA

IZDELAVA PLAKATOV

Učenci izdelajo plakate:

  1. skupina: Internet je kul (Opišejo dobre strani spleta).
  2. skupina: Internet je lahko nevaren (Opišejo pasti interneta).
  3. skupina: JAZ NA SPLETU: (Sem prijazen. Ne izdajam osebnih podatkov. Ne pišem zlobnih komentarjev. Ne objavljam neprimernih fotografij. Ne dobivam se z neznanci. Več časa preživim s prijatelji in družino kot na telefonu.)

IZDELAVA KNJIGE: ROŽNATI OTROCI (Nina Jelen)

Učenci razmišljajo, kako doma preživljajo čas. So veliko na telefonih, tablicah, računalnikih? Ali s svojimi starši čas preživljajo kakovostno?

Učencem preberem zgodbo Rožnati otroci, ki pripoveduje o otrocih, ki so jih pametni telefoni tako obsedli, da so popolnoma pozabili na svojo vasico in svoje rožice. K sreči jih reši Sejfko. Učenci ugotovijo, da je Sejfko super junak, ki ljudi varuje pred pastmi spleta.

Z učenci se o zgodbi pogovorimo in ugotavljamo, koliko časa preživimo na spletu, telefonih, tablicah…

Povem jim, da lahko od telefona postaneš odvisen. Če preživiš preveč časa na računalniku, lahko postaneš resnično bolan. Ne spiš dobro, misli ti begajo, tvoja prebava se zmeša … Nekateri ljudje postanejo tako odvisni, da ne zmorejo več nadzirati izločanja urina.

Včasih so se ljudje več pogovarjali in družili. Če se to dogaja tudi v tvoji družini, prosi starše, naj kdaj odložijo telefone in preživite čas skupaj.

Učenci nato zgodbo ilustrirajo in izdelajo knjigico Rožnati otroci.

PLAKAT SEJFKO S PESMICO

Učencem preberem pesem o Sejfku. O pesmici se pogovorimo in ugotovimo, da se v vsakem od nas skriva Sejfko. Če splet uporabljamo z glavo, lahko tudi mi postanemo super junaki.

  • Naredijo plakat Super Sejfka s pesmico (pripravim velik list – velikost otroka, otroka obrišemo, otroci ga nato sami pobarvajo, narišejo dodatke, na plakat napišemo še pesem…).

IZDELAVA LUTK

Učenci sami sešijejo lutke: Sejfkota – super junaka, ki varuje ljudi na spletu, Mašo – uporabnico spleta in Roka – uporabnika spleta.

IZDELAVA STRIPA

Strip z lutkami: Učenci razmišljajo o zgodbi, ki bi vključevala vse tri like (lutke). Zgodba vključuje zaplet, ki se je zgodil na spletu (v zagati se najde eden od uporabnikov spleta), rešil pa ga je Sejfko. Iz lutk naredijo strip: Lutke poslikajo v različnih pozah, uporabijo pohištvo njihovih punčk, iz fotografij naredijo zgodbo in izdelajo strip.

Strip s pravimi učenci: Lutke se v tem stripu spremenijo v prave ljudi – učence. Učenci razmišljajo o novi zgodbi – zagati, v kateri sta se znašla Maša in Rok in kako ju je Sejfko rešil. Učenci torej poslikajo drug drugega, sestavijo zgodbo in izdelajo strip.

 

GALERIJA SLIK: