Lansko leto je naša šola kandidirala za Unesco šolo in z letošnjim šolskim letom to tudi postala.
Unesco šole so šole, ki delujejo po štirih Delorsovih stebrih izobraževanja:
Prvi steber: Učiti se, da bi vedeli.
Drugi steber: Učiti se, da bi znali delati.
Tretji steber: Učiti se, da bi znali živeti skupaj.
Četrti steber: Učiti se biti.
Naša šola stremi k temu, da uporabljamo sodobne pristope poučevanja, da iščemo načine, kako se zbližati z učenci, narediti snov bolj zanimivo, življenjsko, hkrati pa jih želimo vzgajati, da bodo odrasli v samostojne, odgovorne in empatične ljudi. Unescovi projekti so nam bili tako pisani na kožo. Dali so nam nov zagon, energijo in ideje za pouk. Nekaj projektov smo izvajali v času rednih ur – kot del kurikuluma, nekaj pa v dodatnih urah, kamor so učenci zelo radi zahajali.
Učenci so srce in duša vseh projektov, delo opravljajo z veseljem, pri tem so inovativni in kreativni. Med seboj si pomagajo, sodelujejo in se ob tem učijo strpnosti, kar pa v tem času potrebujemo še bolj kot kdaj prej.
Na kratko: Učitelji in učenci smo zaradi Unesco projektov:
– postali bolj kreativni in inovativni,
– bolj samozavestni,
– dobili smo zagon za nove ideje,
– med seboj več sodelujemo, se povezujemo,
– pri pouku uporabljamo več različnih metod poučevanja,
– razvijamo dober odnos med učitelji in učenci.
V tem letu smo počeli sto stvari. Širili smo ideje, kako se umiriti in poiskati mir, nastopali smo na talentih, spoznavali gozd, pisali pisma otrokom iz drugih šol, sami so pridelovali hrano, gojili zelišča, zbirali smo igrače in si jih izmenjali, ustvarjali čudovite izdelke iz odpadnega materiala, skrbeli za čebele, pisali pesmi in še in še …
Lepo je, da smo zraven. ❤️
Šolska koordinatorka: Nina Jelen