Dragi dnevnik!                                                                         CŠOD Peca, 1. 2. 2017

Danes je dober dan. Ne samo zato, ker sem začel uživati v smučanju, ampak tudi zato, ker se je zdel dan zelo kratek. Tudi sankanje nas še čaka. Veselim se, ker bomo jutri za večerjo jedli pico. Danes sem tudi bral knjigo. Dan je bil dober, a vsakič me čaka jutri.

BLAŽ

Zbudil sem se, kot bi spal na kupu zarjavelega železja. Smučanje je bilo zabavno, a prekratko. Nato pa smo imeli uro krpljanja. Bil je zanimiv dan.

MITJA

Ob 7. 00 smo se zbudili. Takrat smo opazili, da je odmevala druga glasba. Preoblekli smo se in imeli zajtrk. Jedla sem čokoladne medvedke in kroglice. Nato smo šli na avtobus. Prišli smo na začetni položaj. Ko sem pogledala gor, sem pred seboj zagledala 65 stopnic. Komaj sem jih prehodila, že sem se  morala preobuti. Učitelj Peter je rekel, naj se razgibamo. Nekaj časa ga ni bilo, nato pa nas je peljal na vlečnico. Po treh spustih sem šla že sama na sidro. Smučala sem poševno, tako kot smučajo boljše skupine. Po prihodu v dom smo imeli kosilo, nato pa sankanje! Po sankanju smo delali različne stvari  ̶  me smo delale kralja Matjaža. Potem smo se kepali. Po kepanju smo šli na večerjo. Jedli smo šmorn z jabolčnim prelivom.

ANJA

Danes sem preživela zelo zabaven dan. Na smučišču sem bila ena najboljših v svoji skupini. Z vlečnico smo se peljali do mesta, kjer smo se spustili. Čeprav mi v ponedeljek in torek ni šlo najbolje, mi je šlo danes odlično.

TINKARA

Danes mi je bilo najbolj všeč, ko smo se preizkusili v krpljanju. Bilo je zelo zanimivo, čeprav smo hodili v hrib. Zabavno je bilo tudi na smučanju. Marsikaj novega smo se naučili o pravilni smuki. Najbolj smo se nasmejali, ko smo se po kosilu igrali resnica ali izziv. Zajtrk in kosilo sta bila zelo okusna. Tu, na Peci, mi je zelo všeč, saj se vsak dan naučim kaj novega.

SARA

Spet nas je zbudila glasba. Počasi sem odšla in pojedla zajtrk. S Kajo sva pekli marmeladne žepke s čokolado. Nato sva odšli z učiteljico Ajdo ven vadit tek na smučeh. Po kosilu smo imeli sankanje, izdelovanje kipov iz snega in kepanje. Večerja je bila zelo okusna. Zvečer pa imamo igralni večer.

VANJA

Danes smo se kljub glasbi komaj zbudili. Oblekli smo se in se pripravili za zajtrk. Odšli smo na smučišče. Tam so nekateri kar naprej padali. Naša skupina je odšla skoraj na vrh hriba in se spustila. Tekmovala sem z Valentino in Kajo. Prehitela sem Valentino, Kaja pa je prehitela mene. Odšli smo v dom in pojedli kosilo. Bila sem rediteljica. Igrali smo se resnica ali izziv. Potem je bila večerja. Nadaljevali smo z igro in še vedno se igramo …

MARTINA

Ob 7.00 smo se zbudili. Zajtrk smo pojedli ob 7.45. Po zajtrku smo odšli na smučišče. Po štiriurnem smučanju smo se vrnili v dom Peca. Preoblekli smo se in šli na kosilo. Po kosilu smo imeli nekaj  prostega časa. Ob 15.00 je napočil čas za sankanje. Bilo je zelo zabavno. Punce smo naredile tudi sneženega kralja Matjaža in se kepale. Po sankanju smo imeli večerjo, kasneje pa se bomo igrali družabne igre.

PATRICIJA

Zjutraj sem se zbudil poln energije. Glasba je bila lepa. Šel sem se umit. Zajtrk je bil dober. Nato sem se spomnil, da bomo šli na smučanju sami na vlečnico. Bilo me je strah. Na vlečnici pa sploh ni tako hudo. V smučanju zelo uživam. Sladica po kosilu je bila zelo dobra. Ob 15.30 smo imeli krpljanje. Malo sem utrujen, a je bilo zabavno. Po večerji so bili piškoti. Bili so dobri.  Lahko noč.

NEJC

GALERIJA SLIK:

(Skupno 119 obiskov, današnjih obiskov 1)