V okviru ure oddelčne skupnosti smo z učenci 7. b preverili težo in vsebino šolskih torb. Učenci so zložili vsebino torb na mizo. Pregledali smo, kaj so ta dan potrebovali pri pouku in kaj je v torbi odveč. Eden izmed učencev je nosil nepotreben učbenik, sicer pa so imeli učenci v torbah le potrebščine za tekoči dan. Pomembna ugotovitev je bila teža prazne torbe. Po tem kriteriju se torbe najbolj razlikujejo med seboj. Nekaj torb je bilo izjemno lahkih, medtem ko so nekatere precej težke. Nadalje smo se pogovarjali o lastnostih dobre šolske torbe. Ta naj bi imela:
– debele, oblazinjene in nastavljive naramnice,
– zračno, čvrsto in oblazinjeno hrbtišče,
– velikost v sorazmerju z velikostjo učenca,
– zračne in trpežne materiale,
– odsevnike.
Učenci naj torbe nosijo na obeh ramenih, imajo težje učbenike ob hrbtišču, lažje pa spredaj. Naramnice naj bodo primerno nastavljene, tako da je spodnji rob v višini pasu, zgornji pa pod rameni. Nepotrebne so dvojne peresnice, učni pripomočki, ki jih ta dan ne potrebujejo, polne stekleničke z vodo, dežnik ob sončnem vremenu … Teža naj ne bi presegala 15 % teže učenca.
Ura oddelčne skupnosti je bila prekratka, da bi lahko tematiko podrobneje obravnavali. Vsekakor pa so učenci dobili nekaj informacij in ponovno slišali napotke o načinu nošenja torbe. Tematiko bomo med šolskim letom še obravnavali. Učence bom opozarjala na nepotrebne potrebščine in način nošenja torbe. Prihodnjič bomo šolske torbe in potrebščine natančno stehtali in naredili analizo.
Helena Kramar Skubic, razredničarka 7. b
(Skupno 227 obiskov, današnjih obiskov 1)