Učilnica geografije je v začetku oktobra dobila tri kinestetične mize. Tovrstne mize so v tujini pri pouku že stalnica, vse bolj pa se uveljavljajo tudi v slovenskem prostoru. Znanstvene raziskave kažejo, da učenci potrebujejo gibanje, če se želijo učiti. Tovrstne mize omogočajo več gibanja pri pouku, kar pomeni, da se :
– poveča pozornost učencev v učnem procesu;
– poveča disciplina pri pouku;
– izboljšajo učni rezultati;
– izboljšajo rezultati pri testiranjih;
– zmanjšajo se simptomi vedenjskih težav.
Kinestetična miza omogoča učencem ustrezno gibanje za mizo tudi v stoječem položaju. Naslonjalo za nogo, ki je v obliki gugalnice, pomaga, da učenec ne vztraja v statičnem položaju, ampak izmenično postavlja nogo na gugalnico, ki mu pomaga izvajati gibe, s katerimi aktivira cerebellum (male možgane), hkrati pa nogam izmenično omogoča tudi počitek.  
 
Mize so v razredu takoj pritegnile pozornost med učenci. Ko so spoznali njihov namen in funkcijo, so jih želeli preizkusiti. Med odmori se zadržujejo v okolici miz, jih preizkušajo ali potrpežljivo čakajo, da jih bodo lahko preizkusili. Tisti, ki so učno uro že preživeli ob eni od miz, so poročali o zanimivosti, drugačnemu spremljanju pouka in večji zbranosti. Vsekakor je želja po večjem številu kinestetičnih miz in v prihodnosti morda tudi po kinestetičnem razredu velika.
 
Helena Kramar Skubic
(Skupno 371 obiskov, današnjih obiskov 1)