LETO 2024 – 26: ERASMUS+ PROJEKT BRALNA POT 

Erasmus+ program je ena največjih in najuspešnejših pobud Evropske unije, ki spodbuja mednarodno sodelovanje in mobilnost na področju izobraževanja, usposabljanja, mladine in športa. Program omogoča izmenjave, partnerstva in različne projekte, ki krepijo znanje, veščine in kompetence udeležencev ter prispevajo k razvoju kakovostnega izobraževanja in usposabljanja. Cilj Erasmus+ programa je spodbujanje inovacij, izmenjave dobrih praks ter krepitev povezav med izobraževalnimi ustanovami po Evropi in širše.

Projekt Bralna pot, ki se je začel z junijem 2024, nam bo pomagal, da učitelji in učenci naše šole postavimo digitalne kompetence na višji nivo, tja pa dvignemo tudi bralno pismenost, ki je ključna spretnost za uspešnost otrok. Bralno razumevanje bomo izboljševali tudi s pomočjo digitalnih orodij in inovativnih pristopov. Želimo torej ustvariti spodbudno okolje, kjer bodo učenci razvijali spretnosti, potrebne za uspeh v digitalnem svetu, hkrati pa negovali ljubezen do branja.

Cilji našega projekta so usmerjeni v pridobivanje novega znanja, novih učnih metod, s katerimi bomo zvišali digitalno in bralno pismenost.

– Učitelji in učenci bodo nadgrajevali svoja znanja s področja digitalnih kompetenc. Pridobili bodo tudi znanja iz programiranja in robotike.

– S sodobnimi pedagoškimi pristopi in z uporabo digitalnih pripomočkov bomo učitelji izboljšali bralno pismenost otrok.

Koordinatorica projekta: Nina Jelen

LETO 2021-23: ERASMUS+ PROJEKT SODOBNA ŠOLA

Konec decembra je naša šola prejela tako čudovito novico, da smo učitelji skakali, plesali in si podajali petke. Na novico smo namreč čakali vse od septembra in od takrat stiskali pesti. Dobili smo namreč Erasmus+ KA1 projekt!

Kaj je to in kaj to pomeni?

To pomeni, da se bomo lahko učitelji izobraževali v tujini, tam pridobivali nova znanja, se učili novih pristopov in jih prenašali na učence in druge učitelje širom Slovenije.

Naš projekt se imenuje Sodobna šola, v opisu pa smo ga predstavili takole:

Tehnologija in sodoben način življenja sta močno spremenila pedagoški proces. Učitelji se zavedamo, kako pomembno je, da se stalno izobražujemo, izpopolnjujemo in iščemo nova pedagoška znanja. Cilji našega projekta so usmerjeni predvsem v pridobivanje novega znanja, novih učnih metod, s katerimi bomo učitelji v učencih vzbudili motivacijo, radovednost, kreativnost in življenje za učenje. Zato bomo naš Erasmus+ projekt namenili strokovnemu razvoju učitelja kot sodobnega pedagoga. Učitelja, ki bo v razred prinesel novosti, učitelja, ki bo s svojim poučevanjem pritegnil otroke, jih motiviral in spodbujal razvoj sodobnih kompetenc.

Cilji projekta so:
– Učitelji bomo izpopolnili svoje znanje v načrtovanju in izvajanju projektnega dela v razredu, s katerim bomo spodbujali in razvijali kreativnost, inovativnost otrok in mehke veščine.
– Učitelji bomo pri pouku uporabljali pristop Storyline. S pristopom bomo dosegli, da bodo učenci postali sooblikovalci pouka, da bodo raziskovali in se učili za življenje.
– Učitelji se bomo izpopolnili v uporabi IKT-ja v učnem procesu in svoje znanje prenesli na učence.


Učitelji se že zelo veselimo pridobivanja novega znanja, novih kolegov in izkušenj, predvsem pa dela z otroki. Obljubljamo pa, da kmalu povemo še kaj več …

Koordinatorica projekta: Nina Jelen

LETO 2018 – 2021: NARAVA KOT UČNO OKOLJE

Ker želimo ponuditi učencem tudi drugačno izkušnjo učenja in bi se radi še bolj posvetili poučevanju na prostem, se je naša šola v šolskem letu 2018/19 prijavila na razpis Erasmus+ s projektom Narava kot učno okolje. Projekt je bil s strani nacionalne agencije CMEPIUS odobren in se bo na šoli izvajal 30. 11. 2021.

Na tečajih v tujini, smo se strokovno usposabljali za delo z učenci izven učilnice, navezovali nove stike z drugimi šolami, ki imajo izkušnje s tovrstnim poučevanjem, spoznali primere dobrih praks poučevanja na prostem ter pridobili neposreden vpogled v njihov šolski sistem.

V času izvajanja projekta bodo na šoli potekajo različne dejavnosti:

  • načrtovanje pripravljalnih dejavnosti,
  • mobilnost šolskega osebja s tečaji usposabljanja v tujini (Finska, Švedska in Češka),
  • načrtovanje in izvajanje aktivnosti v naravi v obliki učilnic na prostem,
  • izvajanje aktivnih odmorov na prostem,
  • urejanje šolske okolice,
  • spoznavanje različnih naravnih okolij in biotske raznovrstnosti v okolici šole,
  • razvoj novih inovativnih učnih praks izven učilnice itd.

Koordinatorica projekta: Vanja Guček

(Skupno 331 obiskov, današnjih obiskov 1)