Čas, ki ga učenci 2. razreda preživljajo v OPB, smo v letošnjem šolskem letu popestrili z »Dnevnimi bralnimi minutami«. Glavni cilj našega mini projekta je motivirati učence za branje ter posledično izboljšati branje.

 

Učenci v času samostojnega učenja, po končani nalogi, vsaj 10 minut tiho berejo, prebrano pa zabeležijo v bralni knjižici. Ugotavljam, da so vidno, iz meseca v mesec, bolj motivirani za branje. Vsebina jih tako pritegne, da tudi po preteku desetih minut z branjem nadaljujejo, vse dokler knjige ne preberejo do konca. Učence vzpodbujam in pohvalim, najboljši bralci pa ob koncu posameznega meseca prejmejo priznanja.

 

Da pa je branje bolj zanimivo, vsak torek obiščemo knjižnico in si sposodimo knjige za tekoči teden. Učenci knjige izberejo sami, skupaj pa izberemo tudi eno, ki jo glasno preberem in se o njeni vsebini pogovorimo. Učenci zadovoljno ugotavljajo, kako je kakšna knjiga zabavna, druga zanimiva, tretja presenetljiva, poučna. V okviru bralnih minut so učencem na voljo tudi različne revije, primerne njihovi starosti.

 

Želim si, da bi branje učencem predstavljalo veselje, osvojena bralna tehnika pa popotnico za dobro razumevanje prebranega.

 

Učiteljica Renata Guna

 

GALERIJA SLIK:

(Skupno 45 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost