V soboto, 1.6. 2013, so imeli sedmošolci naravoslovni dan, katerega rdeča nit so bile ribe. Razdeljeni so bili v štiri skupine. Delo v manjših skupinah je priložnost za krepitev medsebojnih odnosov, dodelitve različnih vlog dela in drugačno obliko dela. Prva skupina je medpredmetno združila angleški jezik in naravoslovje. Učenci so spoznavali načine prevajanja in različne pripomočke (slovarje , uporaba svetovnega spleta), ki so jim pri delu bili v pomoč. Spoznali so angleška pojmovanja za ribe (sistematska delitev, telesna zgradba), izraze in idiome v povezani z ribami ter izdelali plakate. V drugi skupini so učenci v okviru gospodinjstva pripravljali ribje jedi. Z veseljem smo si vzeli trenutek »oddiha« in pojedli kos morske pizze. Tretja skupina je najprej znotraj manjših skupin izvajala poskuse v povezavi z vodo iz fizikalnega sklopa naravoslovja, nato pa so spoznali, kaj vse je potrebno znati in imeti, da pripravimo ustrezen akvarij. Četrta skupina se je poglobila v značilnosti in predstavnike rib v slovenskih vodah. Spoznali so osnovno tehniko seciranja, si pogledali zunanjo in notranjo zgradbo lignja, sipe, hobotnice, dagenj, pokrovače, škampov, brancina, skuše, morskega lista.  Prisluhnili smo tudi zanimivemu predavanju potapljača gospoda Iztoka iz Društva za podvodne dejavnosti Trbovlje, ki nam je na slikovit in dinamičen način prikazal potapljaški šport ter prelep podvodni svet. Učenci se že veselijo bližajočih se počitnic in morja, kjer se bodo lahko potapljali in raziskovali podvodni svet.

Ob koncu naravoslovnega dne smo sklenili, da nam je dan hitro minil in naučili smo se marsikaj novega.

Ajda Medvešek

(Skupno 68 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost