Na Valentinovo je bil na naši šoli zopet čas za samopostrežno malico. Jedli smo:
GLAVNA JED
BARVNI SVEDRCI Z OREHI
BARVNI SVEDRCI S ŠKAMPI
MLEČNA PROSENA KAŠA
KRUH, ŠTRUČKE AJDOVA, GRAHAM, RŽENA, KORUZNA
SIR ŠMARSKI ROK
SADJE
LIČI
JABOLKO
HRUŠKA
BANANA
MANDARINA
ZELENJAVA
BROKOLI
CVETAČA
RUKOLA
NAPITKI
ČOKOLADNO MLEKO
JABOLČNI SOK 100%
POMARANČNI SOK 100%
BOROVNIČEV NEKTAR, VODA
DESERT
KEKS MOTOR STARODOBNIK TOMOS APN4
JAGODA V ČOKOLADI
Ob februarski samopostrežni malici je na ogled motorno kolo TOMOS APN4, letnik 1975.
V povojnem obdobju so na Krasu iskali možnosti za razvoj nove industrije in kljub deljenim mnenjem in dvomom o upravičenosti in možnosti proizvodnje motornih koles, se je ideja načrtovalcev nove tovarne julija 1954 uresničila s podpisom sklepa o ustanovitvi tovarne motornih koles v Sežani. Že naslednji mesec, se je v dokumentih prvič pojavilo tudi ime TOMOS – TOvarna MOtornih koles Sežana. Nekaj mesecev kasneje se slovenska vlada odloči, da se bo tovarna zgradila v Kopru, ki je že postajalo glavno središče primorske industrije.
Prvi direktor tovarne Franc Pečar je licenčno pogodbo podpisal z avstrijsko tovarno Steyr-Daimler-Puch, ki je ustrezala Tomosovim proizvodnim načrtom, saj so v Puchu proizvajali ekonomična in robustna motorna kolesa, primerna za neurejene in strme ceste. Puch naj bi Tomosu ponudil ugodne licenčne pogoje tudi zaradi dvoma v uspešno osamosvojitev tovarne.
Prvi izdelek, ki so ga sestavili v Tomosu je bil motor Tomos Puch SG 250. Leta 1955 so jih izdelali 137, prav tako so že prvo leto sestavili 124 skuterjev RL 125 in sto mopedov. Vzporedno z licenčno proizvodnjo je Tomos že v začetku vse svoje moči osredotočil v lasten razvoj serijskih modelov.
Začetki lastnega razvoja mopedov segajo v pozna 50. leta, ko so nastale številne izpeljanke mopeda Puch MS 50 s skupnim imenom Colibri. Leta 1959 so izdelali že več kot 17000 Colibrijev in sklenili pogodbo za prvi večji izvoz na Švedsko.
Na prelomu v 70. leta so se v Tomosu začele prve priprave na izdelavo avtomatikov lastne konstrukcije, saj je vladalo na tržišču vedno večje zanimanje za tovrstne motorje, nakupi komponent v tujini pa so bili vedno dražji. Leta 1973 so pognali novo sodobno linijo z avtomatskimi stroji za varjenje okvirjev. Tako so začeli v Tomosu izdelovati nove cevne okvirje in njihovi motorji so se tudi na pogled ločili od licenčnih Puchovih.
Celoten program dvokolesnih vozil se je s posodobitvami v 80. letih znova postavil ob bok svetovni konkurenci.
Po padcih, ki so pretresla podjetje v začetku 90. let, je Tomos aprila 1998 postal sestavni del korporacije Hidria.
V večnamenskem prostoru je na ogled motorno kolo TOMOS APN4, letnik 1975. V sedemdesetih letih prejšnjega stoletja je bil ta model priljubljen predvsem pri mlajših kupcih, zato so izdelali tudi posebne izvedenke teh motornih koles z visokim krmilom, sedežem s hrbtnim naslonjalom, stranskimi torbami in veliko kroma.