Ob januarski samopostrežni malici je na ogled ZASTAVA 750 LE, letnik 1980.

Zastava 600, 750 ali 850, pogovorno tudi Fičo ali Fičko, je avto, ki ga je izdelovala bivša jugoslovanska tovarna Zavodi Crvena Zastava.
Zamisel Fiča izvira iz povojnega časa italijanskega Fiata, ki bi za razliko od modela Topolino ponujal udoben prevoz štirih potnikov. Avtomobil so prvič predstavili na Ženevskem avtomobilskem salonu leta 1955 kot povojni italijanski »ekonomski čudež«.
Fičo je bil različica Fiata 600. Zastava ga je začela proizvajati leta 1960, po nakupu licence. Najprej so proizvajali model 600D s prostornino motorja 767 cm3. Leta 1962 pa je stekla proizvodnja modela 750, ki je bil po obliki le malo drugačen od svojega predhodnika. Proizvodnja in tehnološki razvoj sta bila v tistem času enaka Fiatovim. Tako je bila Zastava 750M, prva različica novega modela, pravzaprav enaka kot Fiat 600E. Prostornina motorja je znašala 795 cm³, avto pa je imel tudi termostat in zaprt sistem za hlajenje. Različica 750M je bila naslednica v proizvodnji, z novo uro in volanom, prevzetim iz Fiata 126. Leta 1979 je zapustila proizvodno halo Zastava 750 Special, katere močnejši motor z 22 kW je omogočal največjo hitrost 120 km/h. Naslednje leto je bil na Beograjskem avtomobilskem salonu predstavlje nov model Zastava 850. V osnovi je to isti model kot Zastava 750S, a z večjim in močnejšim motorjem z 843 cm³ in 23,4 kW, ki so ga prevzeli od Fiata 850. Avtomobil je dosegel najvišjo hitrost 125 km/h. Proizvodnja modela je v obdobju 25 let, do 18. novembra 1985, ko so izdelali zadnjega Fička (rumene barve), obsegala kar nekaj različic: Zastava 750 L in 850 L, Zastava 750 LE in 850 LE, Zastava 750 SC in 850 SC.
Skupno je Zastava izdelala 923.487 fičkov.
Tovrstni avtomobili so bili priljubljeni in razširjeni ne le med navadnim ljudstvom po vsej Jugoslaviji, ampak so jih uporabljali tudi v policiji, pri reševalcih, v vojski, avtošolah pa tudi na dirkah. Danes so še vedno prisotni v prometu nekdanjih jugoslovanskih republik (Srbija, Črna gora, Makedonija, Bosna in Hercegovina, Hrvaška), redki primeri pa se nahajajo tudi v Sloveniji.
Fičo je dobil ime po glavnem liku iz stripa, ki se je v času prvih let avtomobila objavljal v časopisu Borba.

Jedilnik 24.1.2012

GLAVNA JED
PEČEN PIŠČANČJI ZREZEK
MLEČNA PROSENA KAŠA
LAHKI ŠMARSKI ROK

SADJE
JABOLKO
MELONA
HRUŠKA
BANANA
MANDARINA

ZELENJAVA
KORENJE
CVETAČA
RADIČ ŠTRUCAR

NAPITKI
ČOKOLADNO MLEKO
JABOLČNI SOK 100%
POMARANČNI SOK 100%
RIBEZOV NEKTAR, VODA

DESERT
KEKS AVTO STARODOBNIK ZASTAVA 750

(Skupno 54 obiskov, današnjih obiskov 1)