Ustvarjanje spodbudnega učnega okolja za vse učence je eden od elementov sodobne in hkrati inkluzivne šole 21. stoletja. Proces učenja, učenčeva samopodoba, znanje, spodbudno učno okolje, kreativnost – vse to so stvari, ki zelo vplivajo na življenje in delo v šoli.

Grški filozof Aristotel je zapisal, naj bo mesto grajeno tako, da se bo človek v njem počutil varnega in srečnega. Njegova misel, prenesena v šolo, pomeni, naj bodo šolski prostori in okolica takšni, da se bodo učenci in zaposleni dobro počutili, saj bodo pri svojem delu posledično bolj uspešni.

S svetom smo povezani s svojimi čuti, ki niso zgolj pasivni sprejemniki dražljajev, ampak so nenehno dejavni, razmišlja finski arhitekt Pallasmaa.

Tudi po finskem modelu smo se zgledovali, ko smo razmišljali, kako didaktično popestriti šolske prostore in okolico, da bodo spodbujali ustvarjalnost in radovednost pri naših učencih: senzorna tabla, kinestetične mize, didaktično pohištvo, sedalne vreče, videokonferenčna soba (pilotski projekt podjetij Telekom Slovenije, d. d., in Sekortel, d. o. o.), didaktične poslikave znotraj in zunaj šole, visoke grede, čebelnjak, učilnica na prostem, pouk brez šolskega zvonca …

Z uresničevanjem zastavljenih idej bomo nadaljevali ter jih razvijali na matični šoli in obeh podružničnih šolah.

(Skupno 140 obiskov, današnjih obiskov 1)