Ko se združijo znanje, spretnosti in vedoželjnost učencev, različnih starosti, postane kemija ne le učni predmet, temveč tudi predmet zabave, druženja in novih izzivov. Učenci 9. razreda, ki obiskujejo izbirni predmet »Poskusi v kemiji«, so namreč obiskali učence 4. in 5. razreda, ki obiskujejo interesno dejavnost »Mladi naravoslovec«. Da pa ne bi devetošolci samo izvajali poskuse, so mlajše povabili k sodelovanju. Na kemijski pult so pripravili ustrezen laboratorijski pribor in kemikalije ter temeljito prebrali navodila. Mlajšim so razložili, kateri poskus bodo izvedli, kaj potrebujejo za izvedbo, na kakšen način bo delo potekalo in jim dodelili naloge. Delo je potekalo v skupinah, v vsaki skupini so bili dva devetošolca in dva mlajša učenca. Tako so nekaj korakov eksperimentov izvedli starejši učenci, nekaj pa mlajši. Devetošolci so spremljali in po potrebi usmerjali mlajše učence. Mladi naravoslovci so z zanimanjem poslušali, navdušeno izvajali poskuse, kritično opazovali in se veselili. Poleg novega znanja naravoslovja so učenci s tovrstno obliko dela krepili tudi medosebne spretnosti in k učenju pristopili bolj aktivno ter poglobljeno. Čas nam je hitro minil in zato se že veselimo naslednjih delavnic.

Ajda Medvešek

GALERIJA SLIK:

(Skupno 77 obiskov, današnjih obiskov 1)