1. dan – Odhod, vožnja, čakaaaaaaaanjeeeeeeee…

No, pa gremo! Avtobus je odpeljal izpred naše šole OŠ Ivana Skvarče. Ustavili smo se na Izlakah, v Radomljah  in v Ljubljani, da bi na avtobus vstopili še ostali učenci in potniki. Na poti do Beneškega letališča smo naredili postanek. Let naj bi imeli okoli devetih, ampak vzleteli smo šele petnajst do dveh zjutraj. S puncami smo se utaborile nekje na robu in veselo klepetale ter grizljale slasten kos pice, ki smo ga dobili s kuponom pri nakupu letalske karte. Ko smo se vkrcali,  sem takoj zaspala in prespala večino leta.  Nestrpno smo pričakovali hotel in končno zaspali ob petih zjutraj.

2. dan – Stonehenge, znamenitosti v Londonu

Zjutraj sva z Evo skoraj prespali zajtrk in preslišali učiteljičino trkanje na vrata. Hitro sva se oblekli in tekli v jedilnico.  Danes je bil na vrsti Stonehenge. Ko smo izstopili z avtobusa, smo presedlali na nekakšen turistični vlakec in se odpeljali do kamnov. Čisto zraven nismo smeli, ampak kamnite strukture  so se nam vseeno zdele ogromne. Po končanem ogledu smo spet sedli na avtobus in se odpeljali do Londona. Mnogi smo se prvič peljali s podzemno po neskončnih podzemeljskih hodnikih. Ko smo prvič  izstopili, smo se sprehodili do spomenika Monument, ki je bil zgrajen v spomin na veliki požar v Londonu leta 1666. Do vrha je bilo kar 311 ozkih stopnic in uspelo mi jih je prehoditi. Na vrhu nas je pričakal  prečudovit razgled, res nam ni bilo žal, čeprav smo bili že pošteno zadihani. Kmalu smo se odpravili naprej, da bi se z London Eye popeljali visoko v nebo. Na poti do London Eye smo si ogledali še katedralo St. Paul’s Cathedral. Imeli smo neverjetno srečo, saj je bil prav danes prost vstop! Po prijazni potki ob reki Temzi smo si ogledali veliko mostov. Pa smo ga dočakali – London Eye. Razgled je bil prekrasen in očarano smo gledali skozi steklo ter opazovali znamenitosti Londona.

3. dan – Oxford, York

Joj, zjutraj sva spet zaspali in pozneje prišli na zajtrk! Po zajtrku smo vzeli torbe in šli iz hotela na avtobus, ki nas je peljal do univerzitetnega mesta Oxford. Malo smo se sprehodili, si pogledali knjižnico in nekaj univerz. Imeli smo nekaj prostega časa za kosilo. Nato smo se odpeljali v York, kjer naj bi obiskali muzej Vikingov, a imeli smo nekaj smole. Na cesti je bil kar triurni zastoj in muzej se je že zaprl. Pa nismo bili pretirano razočarani, saj smo se v Yorku sprehodili in tudi brez Vikingov se mi je zdelo zelo lepo mesto. Na avtobusu nam je vodička povedala nekaj svojih prigod in nas pošteno nasmejala. Odpeljali smo se do Leedsa in utrujeni zaspali.

4. dan – Nottingham (Galleries of Justice), Warwick Castle, večerja

Zjutraj sva z Evo na zajtrk prišli pravočasno. Ko smo pojedli, smo vzeli prtljago in šli na avtobus, ki nas je peljal v Nottingham. Prejšnji dan nam je vodička rekla, naj ne oblečemo zelenih oblačil, saj nas lahko obtožijo pajdašenja z Robinom Hoodom. Sodišče se mi je zdelo lepo. V njem nas je pričakal  nottinghamski šerif  in me grdo pogledal, saj sem na jakni imela zeleno kapuco. Vstopili smo v sodno dvorano, šerif pa me je napotil v nekakšen kazenski prostor. Za mano je prišla še Gea. Uprizorili smo pravo sojenje in na koncu so naju spoznali za krive. Po sojenju smo si ogledali še ječe in dvorišče. Na dvorišču nas je prestrašil strog paznik in za trenutek smo se počutili kot čisto pravi kaznjenci. Preden smo pohiteli na avtobus, smo videli tudi kip Robina Hooda.  Naslednji cilj je bil grad Warwick. Najprej smo imeli prosto, potem pa smo šli v ‘MERLIN & the DRGON TOWER’.  Tam nas je pričakala zelo raztresena čarovnikova vajenka, ki je tudi med nami prepoznala čarovnike. Ogledali smo si še bogato notranjost gradu.

5. dan – Ponovno London

Po zajtrku smo šli na vlak in do Londona in tam  presedlali na podzemno. Šli smo do trga Trefalgar Square in obiskali še narodni muzej. Ogledat smo si šli menjavo kraljeve straže in se sprehodili skozi zelen park, v katerem je bilo veliko dreves, grmov, rož, ptic, pa tudi veveric. Na poti na podzemno smo si ogledali stolp  Big Ben, zgradbo parlamenta in katedralo Westminster Abbey, v kateri kronajo kralje in kraljice. Peljali smo se na Oxford Street, kjer je bila ogromna gneča. Naši želodčki so že krulili, zato smo se s puncami usedle v najbližjo ulično restavracijo in pojedle kosilo. Nato smo se odpravile na raziskovanje po londonskih trgovinah.  Naslednja znamenitost je bil muzej Madame Tussauds – muzej voščenih lutk. Lutke so bile videti srhljivo žive. Videli smo  filmske zvezde, športnike, super junake, člane kraljeve družine… Na nekem delu smo se peljali s taxiji skozi zgodovino Londona. Na koncu smo si ogledali še 4D film o super junakih. Bilo je fantastično! Po ogledu muzeja smo se peljali do Covent Gardna, se sprehodili skozi kitajsko četrt in si ogledali Piccadilly Circus.

6. dan – Stratford upon Avon, čokoladnica Cadbury, pot domov

Peljali smo se v mesto Stratford – rojstni kraj dramatika Shakespeara. Nekateri smo si ogledali njegovo rojstno hišo, ki nas je popeljala v preteklost. Sprehodili smo se še do reke in kipa znanega dramatika. Potem smo se z avtobusom odpeljali do čokoladnice Cadbury. Že pri vhodu smo dobili nekaj čokolade, ki se mi je zdela božanska. Najprej smo si ogledali zgodovino te tovarne in potem še  film, ki nas je seznanil s postopkom priprave čokolade. Šli smo v tovarno in si lahko v tekočo čokolado vmešali še kakšen slasten dodatek po izbiri. Začudilo me je, kako je bila nasitna. Z avtomobilčki smo se odpeljali skozi mesto čokoladnih jajčkov, ki so se tudi premikali in peli. Na koncu smo si seveda kupili tudi nekaj čokolade za domov.

Prišel je čas za odhod. Odpeljali smo se do letališča in se vkrcali na letalo. Avtobus nas je odpeljal domov k presrečnim staršem, ki so nas že nestrpno pričakovali. Imeli smo se lepo in upam, da se bom še kdaj vrnila v Anglijo.

Anja Drnovšek, 7. C

GALERIJA SLIK:

Anglija001 Anglija002 Anglija003 Anglija004 Anglija005 Anglija006 Anglija007 Anglija008 Anglija009 Anglija010 Anglija011 Anglija012 Anglija013 Anglija014 Anglija015 Anglija016 Anglija017 Anglija018 Anglija019 Anglija020 Anglija021 Anglija022 Anglija023 Anglija024 Anglija025 Anglija026 Anglija027 Anglija028 Anglija029 Anglija030 Anglija031 Anglija032 Anglija033 Anglija034 Anglija035 Anglija036 Anglija037 Anglija038 Anglija039 Anglija040 Anglija041 Anglija042 Anglija043 Anglija044 Anglija045 Anglija046 Anglija047 Anglija048 Anglija049 Anglija050 Anglija051 Anglija052 Anglija053 Anglija054 Anglija055 Anglija056 Anglija057 Anglija058 Anglija059 Anglija060 Anglija061 Anglija062 Anglija063 Anglija064 Anglija065 Anglija066 Anglija067 Anglija068 Anglija069 Anglija070 Anglija071 Anglija072 Anglija073 Anglija074 Anglija075 Anglija076 Anglija077 Anglija078 Anglija079 Anglija080 Anglija081 Anglija082

(Skupno 65 obiskov, današnjih obiskov 1)